Organizatorom konferencji hotel HP Park Plaza zapewnia, profesjonalną obsługę oraz komfortowe warunki!
Wrocławski hotel HP Park Plaza dysponuje 7 klimatyzowanymi salami konferencyjnymi z nowoczesnym sprzętem audiowizualnym oraz naturalnym oświetleniem, maksymalnie dla około 450 osób łącznie.
5 z nich jest dogodnie zlokalizowanych w sąsiedztwie recepcji, lobby hotelowego oraz restauracji. Czery moduły konferencyjne można swobodnie łączyć i dzielić w zależności od indywidualnych potrzeb.
Sale konferencyjne dostępne są również dla osób niepełnosprawnych.
Dedykowany opiekun jest do Państwa dyspozycji podczas całego spotkania. Jest on osobą kontaktową do wszystkich spraw: sprzętu technicznego, posiłków, napojów, ustalania wszelkich szczegółów oraz zmian.
Wszystkie sale są klimatyzowane, posiadają dostęp do światła dziennego i jednocześnie możliwość pełnego zaciemnienia.
Zapewniamy kompleksową obsługę cateringową wydarzenia:
- Przerwy kawowe,
- Lunche w formie serwowanej lub zasiadanej,
- Obiady/Kolacja – w dowolnej formie: uroczysta gala, bufet lub kameralna kolacja.
Menu ustalane jest indywidualnie.
Opis pokoi
Hotel HP Park Plaza oddaje do dyspozycji swoich Gości 177 komfortowych, przestronnych, klimatyzowanych pokoi wyposażonych w:
- duże, wygodne łóżko (180 x 200 cm)
- antyalergiczną pościel
- szybki, bezprzewodowy internet (Wi- Fi) 300Mbps
- zestaw do parzenia kawy i herbaty
- woda mineralna – 2 butelki
- mini bar
- smartTV LCD
- kapcie
- klimatyzacja
- sejf
- stolik + 2 krzesła
- telefon
Wyposażenie łazienki:
- wanna (150cm/75cm) z prysznicem
- suszarka do włosów
- wysokiej jakości kosmetyki
- ogrzewanie podłogowe – sterowane centralnie
Usługi dodatkowe:
Zapraszamy do Restauracji Panorama w Hotelu HP Park Plaza i zapoznania się z nowoczesną wrocławską sztuką kulinarną. Szef Kuchni zmienia i urozmaica wrocławską kuchnię, oferując prekursorskie menu, dbając przy tym o podniebienie każdego Gościa.
Hotelowy cukiernik przygotowuje fantazyjne desery i torty.
Zapewniamy organizację przyjęć – uroczystych kolacji, bankietów, imprez plenerowych oraz cateringów.